Zwrot i reklamacja

Masz prawo odstąpić od umowy w terminie aż 30 dni. Nie musisz podawać żadnej przyczyny, najważniejsze żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie!

Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas telefonicznie / mailowo / pocztą:

VIVERTO Sp. z o.o.
ul. Kosocicka 7
30-694 Kraków
+48 12 658-12-05
+48 501-85-46-10
+48 506-05-95-95
e-mail: reklamacje@viverto.pl

o swojej decyzji, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 
Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

POBIERZ DRUK ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem terminu.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. 
Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 
Proszę odesłać lub przekazać nam towar (VIVERTO.pl, Kosocicka 7, 30-694 Kraków), niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

REKLAMACJA TOWARU

W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz także złożyć reklamację podając: 
- numer faktury 
- opis usterki
- datę stwierdzenia usterki 
- zdjęcia wadliwego towaru 
- adres, pod którym znajduje się reklamowany towar

REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta oraz przesłać na adres reklamacje@viverto.pl następujące dane: 
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia

REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM

W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu 12 658 12 05 lub pod adresem reklamacje@viverto.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.

POBIERZ DRUK REKLAMACJI

VIVERTO ©2017. Wszelkie prawa zastrzeżone