ZWROT - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

W Viverto masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w terminie aż 30 dni!
Nie musisz podawać żadnej przyczyny, najważniejsze żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie, weszła w posiadanie produktu.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas telefonicznie / mailowo / pocztą o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, czyli pisma wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
VIVERTO Sp z o.o.ul. Zakopiańska 5830-418 KrakówTel. 12 658 12 05Tel. 501 854 610Tel. 506 059 595
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację przed upływem tego terminu.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Zwrotu płatności dokonamy w formie przelewu na podane przez Ciebie konto bankowe, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat w związku ze zwrotem.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produkty, który zwracasz lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Proszę odesłać nam towar na adres VIVERTO.pl, ul. Kosocicka 7, 30-694 Kraków, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
REKLAMACJA TOWARU
W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz także złożyć reklamację podając: - numer faktury - opis usterki- datę stwierdzenia usterki - zdjęcia wadliwego towaru - adres, pod którym znajduje się reklamowany towar
REKLAMACJA USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE
W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta oraz przesłać na adres reklamacje@viverto.pl następujące dane:
- protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- numeru faktury, osoby składającej zamówienie lub numeru zamówienia
REKLAMACJA ROZBIEŻNOŚCI ZAMÓWIENIA Z OTRZYMANYM TOWAREM
W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu 12 658 12 05 lub pod adresem reklamacje@viverto.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 7 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.
POBIERZ DRUK REKLAMACJI