FAQ
1. Jakie są koszty wysyłki?
Przesyłka na terenie Polski:
• paleta, od 169,90 zł, wysyłka 2-4 dni robocze, do 1000 kg
• półpaleta, 109,90 zł, wysyłka 2-4 dni robocze, do 250 kg
• paczka, 19,90 zł, dostawa 1-3 dni roboczych, do 20 kg
Przesyłki poza granicę Polski wyceniane są indywidualnie.
Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt ☏ 12 345 13 39 ✉ sklep@viverto.pl
2. Czy mogę osobiście odebrać moje zamówienie?
Nie posiadamy salonu stacjonarnego i punktów odbioru osobistego. Zamówiony towar jest zawsze wysyłany kurierem.
3. Jak mogę śledzić moją przesyłkę?
W dniu realizacji zamówienia wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki i w przypadku wysyłki kurierskiej numerem listu przewozowego umożliwiającym śledzenie paczki.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Od 1 dnia dla paczek do 4 dni dla palet i półpalet. Zawsze wysyłamy najszybciej jak to możliwe.
5. Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia można składać na wiele sposobów: za pośrednictwem strony internetowej oraz mailowo.
6. Jakie są metody płatności?
Dostępne metody płatności to: PayU, płatność przy odbiorze, przelew bankowy oraz płatności ratalne.
7. Jakie są dostępne metody dostawy?
Zamówienia dostarczamy za pośrednictwem kurierów Schenker, Geis, DPD, InPost.
8. Jak mogę dokonać zwrotu?
W Viverto masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w terminie 14 dni!
Nie musisz podawać żadnej przyczyny, najważniejsze żebyś był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie, weszła w posiadanie produktu. Możesz przedłużyć prawo do odstąpienia od umowy do 30 dni.
Aby skorzystać z tej usługi zaznacz pole "Zwrot 30 dni" w sekcji "Usługi dodatkowe" na stronie koszyka.
• Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas telefonicznie / mailowo / pocztą o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, czyli pisma wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
• VIVERTO Sp z o.o.
ul. Zakopiańska 58
30-418 Kraków
☏ 12 345 13 38
☏ 799 350 670
✉ zwroty@viverto.pl
Adres przesyłki zwrotnej: VIVERTO.pl ul. Kosocicka 7, 30-694 Kraków.
9. Czy mogę dokonać zamiany towaru?
Nie realizujemy zamiany towaru,
Zamiana polega na zwrocie produktu i złożeniu nowego zamówienia.
10. Czy mogę liczyć na rabat?
Zapraszamy do skorzystania z kodów zniżkowych, lista dostępnych kodów znajdziesz na https://viverto.pl/kody-rabatowe- oraz zapytań do działu wycen indywidualnych wyceny@viverto.pl.
11. Jak szybko od złożenia zamówienia otrzymam zamówiony towar?
Dla wysyłek na terenie Polski od 1 dnia dla paczek do 4 dni dla palet i półpalet.
12. Czy dostępność towarów przedstawiona na stronie sklepu jest prawdziwa?
Dokładamy wszelkich starań, aby prezentowane stany towarów były aktualne.
W przypadku niespodziewanych braków Klient otrzymuje informację mailowo lub telefonicznie.
Jeżeli stan ukazuje 0 szt. warto nas zapytać o możliwy termin dostawy, ponieważ z reguły stan większości towarów jest uzupełniany w ciągu kilku dni roboczych.
13. Co mogę zrobić, kiedy moja płatność nie przeszła?
Jeżeli płatność podczas składania zamówienia zostanie anulowana, można dokonać ją ponownie tradycyjnym przelewem na poniższe konto bankowe:
Alior Bank
18 2490 0005 0000 4600 2787 2955
wpisując w tytule numer zamówienia.
14. Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Nie, zawsze zachęcamy do rejestracji, ale obsługujemy również zakupy bez rejestracji.
15. Czy po złożeniu zamówienia otrzymam jakieś potwierdzenie?
Tak. Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie wysłane drogą elektroniczną.
16. Co zrobić, jeśli zapomniałem danych do logowania?
W zakładce „Zaloguj” należy kliknąć „Zapomniałeś hasła?” a następnie wprowadzić adres e-mail, na który zostało założone konto. Na podany adres zostanie wysłana wiadomość zawierająca nowe hasło.
17. Kiedy i jak mogę anulować moje zamówienie?
Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko do czasu skompletowania zamówienia. Po tym czasie anulowanie nie jest możliwe.
W celu anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt z obsługą sklepu ☏ +48 12 345 13 38 lub +48 799 350 670, sklep@viverto.pl
18. Co zrobić, kiedy moja przesyłka jest uszkodzona?
Zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Zaleca się, aby został sporządzony protokół uszkodzenia w obecności kuriera oraz odmowę przyjęcia towaru.
19. Co zrobić, jeśli nie mam faktury, a chcę zwrócić towar?
Do przesyłki zawierającej zwracany towar należy załączyć dowód dokonania zakupu. Według polskiego prawa, takim dokumentem oprócz faktury może być także wydrukowane potwierdzenie złożenia zamówienia otrzymane na maila lub potwierdzenie przelewu.
20. Czy mogę zobaczyć historię moich zakupów?
Tak. Opcja dostępna jest tylko dla zalogowanych użytkowników. Historię zakupów można sprawdzić na swoim koncie.
21. Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Tak. Nasze produkty wysyłamy również za granicę.
Jeśli chcesz zakupić produkty z wysyłką poza Polskę, prosimy o przesłanie nam listy produktów wraz z ilością, kodu pocztowego, miasta oraz kraju, gdzie ma zostać dostarczona przesyłka. Na podstawie tych informacji przeprowadzimy kalkulację i odeślemy Ci wycenę.
22. Czy na zakupione produkty jest gwarancja?
Tak, nasze produkty objęte są gwarancją producenta.
Producent określa czas trwania gwarancji na dany produkt. Produkty w naszej ofercie mają od roku do nawet 10 lat gwarancji. Na większość produktów wynosi ona 2 lata.
23. Czy istnieje możliwość rezerwacji produktów?
Tak, mamy możliwość rezerwacji produktów. W celu zarezerwowania produktów należy skontaktować się mailowo lub telefonicznie z obsługą sklepu, aby ustalić szczegóły.
24. Czy mogę uzyskać pomoc przy wyborze produktu?
Tak, chętnie pomożemy w wyborze odpowiedniego produktu. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
25. Gdzie mogę uzyskać informacje o sposobie działania produktu?
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań służymy pomocą. Odpowiemy na wszelkie pytania zadane telefonicznie i mailowo.
26. Jak założyć konto?
Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć link „Zarejestruj się” u góry strony. Następnie wystarczy wypełnić formularz i gotowe.
27. W jakich godzinach mogę się skontaktować telefonicznie?
Jesteśmy do dyspozycji pod numerem ☏ +48 12 345 13 38 lub +48 799 350 670 w godzinach 8-17 od poniedziałku do piątku.
28. Czy mogę prosić o wystawienie faktury VAT?
Przy składaniu zamówienia przez sklep internetowy wystarczy zaznaczyć w polu „Typ dokumentu” „Faktura” lub w przypadku zamówień telefonicznych lub mailowych poinformować o tym sprzedawcę.